Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2018 14:22 - Вяра
Автор: veraminovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имам си една мечта, изпълнена с чест и доброта. Тя ме изпълва и ми дава сила, да правя каквото съм си наумила.   Мечтата ми е скромна, мечтата ми е малка,  тя не иска дори хиледарка. Не иска апартамент или кола, а иска капчица добрина.   Мечтая за нещо далечно и неосъществимо, може би дори необяснимо. Не, не искам да летя. Искам да изчезна с на бурята плача.   Искам от таз земя да се затрия и в земята черна да изгния. Да литна в небитието през някое жежко лето.   Защото сърце ми веке не издържа толкоз чернилка да задържа. Вяра вече в нищо нямам и остана ми само да страдам.   Животът с бясна сила ме ограби и на произвола на съдбата ме остави. Превърна ме във просяк морен и ми остави само един хубав спомен.   За живота ми със вяра, от която нищо не остана. Мрачни са дните ми без нея и само за спасение копнея. 


Тагове:   смърт,   вяра,   мечта,   спасение,   копнеж,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: veraminovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22964
Постинги: 7
Коментари: 3
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930